torsdag 24 september 2009

Istället för Fanzine

När jag gick en projektledarutbildning hände massa dåliga saker. Som att min sambo dog.
Vilket gjorde att jag tappade nästan all inspiration för att göra projekt.

Men så började jag så smått på ett Fanzine. Temat var Arg!
Jag hade ett enormt behov av att få ur mig saker som legat och tryckt under ytan under en längre period. Och tänkte att andra kanske också har det behovet.

Tanken var att jag skulle sammanställt Fanzinet innan min examen, men på grund av andra projekt som tog mycket av min tid så fick jag prioritera bort det.
Hade hela tiden för avsikt att göra det senare. Men så känner jag ju också mig själv. Så det var inte det lättaste att få till.

Men nu så har massa skit dykt upp igen och jag tänkte att det kan vara bra att fokusera på något. Göra något kreativt.

Så här kommer mitt Fanzine Arg! i form av en blogg.
Texter är skrivna av mig och människor i mitt liv.

/Anna

2 kommentarer: